fredag 15 april 2011

Jag hugger i sten

Dåså. Lite depraverad, en hel del melankoli. Intet nytt under solen. Jag har varit dålig några dagar, känt mig yr och trött. Tristess. Jag har väl egentligen ingenting att skriva, ingenting viktigt att säga. Jag önskar att jag hade det. Det är gamla säsonger av "Arkiv X", "M*A*S*H", gamla grubblerier, gamla mönster. Uppgivenhet. Jag har bokat tatueringstid i alla fall. Ljuspunkt. Min älskade katt ska avbildas på mitt lår, hoppas att du inte läser det här mamma... Min syster gör det, och uppmanar mig att sluta tröströka. Vilket jag nog har gjort efter att ha spytt två gånger efter lite för många cigaretter. Bra så. Min syster kommer även att uppmana mig att inte tatuera mig på benen, för sent älskade du! I övrigt har vi precis pratat i telefon, lika trevligt som vanligt. Och imorgon bär det av till Becky för födelsedagsfest! Jag ser fram emot det, härligt att få sitta med bara tjejer och prata så som bara tjejer kan prata. Och på söndag bär det av till Borås arena för en mycket spännande (?) match. Mikael och jag. Jag hoppas att ni alla får en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar